משלוח חינם בהזמנה מעל 350 ש"ח
ניתן לשלם במזומן בעת בחירת משלוח עד הבית

משחקים התפתחותיים לגיל שנתיים

משחקי התפתחות לגיל שנתיים – מה מתאים לאיזה גיל?

משחקים התפתחותיים לגיל שנתיים הם חשובים להתפתחות התינוק בשלב מוקדם זה של חייו, אשר תוך הנאה ומשחק לומד בהדרגה להכיר את עצמו ואת העולם הסובב אותו. עד גיל שנתיים מצוי התינוק בשלב הסנסורי-מוטורי, ולומד להכיר את העולם דרך מערכת החושים, מיומנויות של מוטוריקה עדינה ומפתח את הקשר שבין היד לעין. על כן מומלץ להתאים צעצועי התפתחות לגיל שנתיים באופן אינדיבידואלי לשלב ההתפתחותי של הפעוט.

משחקי התפתחות מגיל שנה וחצי עד שנתיים

בשנה השנייה לחייו, בין גיל שנה לגיל שנתיים, התינוק לומד לנוע במרחב בכוחות עצמו. הוא ילמד ללכת, לדחוף, למשוך, לעצור ולהתכופף. כמו כן בשנה קריטית זו ילמד התינוק את כישורי התקשורת ויאמץ אט-אט את פיתוח השפה. משחקי התפתחות לגיל שנתיים, ובעיקר מגיל שנה וחצי עד גיל שנתיים, יעסקו בחקירת המרחב ופיתוח היכולות המוטוריות. המשחקים המותאמים לשלב זה של התינוק יכללו משחקים כמו פאזלים מעץ בעלי שניים או שלושה חלקים, דפדוף בספרים מקרטון, משחקים סימבוליים של משחק בבובות העשויות חומרים רכים, או היכרות עם חומרים שונים, כגון צביעה בצבעי פנדה או משחק בארגז החול. בשלב זה התינוק לומד בהדרגה להצמיד מילים לאובייקטים מסוימים, ועל כן אפשר גם להראות לו אובייקטים או תמונות ולעודד אותו להצביע ולהגות את שמותיהם.

משחקי התפתחות מגיל שנתיים עד שלוש

סביב גיל שנתיים מתפתחות היכולות הקוגניטיביות של הילד לכדי הפקת עניין והנאה ממשחקים שמשלבים את הדמיון. משחק התפתחות לגיל שנתיים יהיה בעיקר באמצעות משחקים שמעודדים את הדמיון, למשל משחק בבובות, הילד לומד איך לעבד את חוויותיו ועולמו הפנימי, כמו גם לפתח אמפתיה ותקשורת עם האחר. כמו כן בתקופה זו ייהנו הילדים ממשחקי יצירה שונים, בין אם צביעה, לישת פלסטלינה או ציור עם צבעי גואש, מדבקות או טושים. ילדים יפיקו מכך התפתחות של מיומנויות מוטוריות עדינות, כמו גם ביטוי עצמי באמצעות יצירה ודמיון. שלב זה מאופיין גם בפיתוח השפה, החשיבה והרגשות. אוצר המילים שלו גדול יותר והוא כבר לומד להרכיב משפטים מורכבים. בשלב זה כדאי לאתגר אותו עם ספרים מעט מורכבים יותר, על מנת לעודד את התקשורת, להשיב לו על שאלות ולתת לו אפשרות להסביר את מחשבותיו.

מחפשים משחקי התפתחות לילדים בגיל שנתיים?

בחנות הצעצועים MOM & ME תוכלו למצוא צעצועי ומשחקי התפתחות איכותיים. משחקי התפתחות גיל שנתיים המומלצים לתקופה זו הם כאלו שייפתחו את המיומנויות המוטוריות, מיומנויות השפה והדמיון, ובכך יעודדו את ההתפתחות השכלית והרגשית:

 

מוזמנים לבקר באתר שלנו ולמצוא מגוון משחקי התפתחות לתינוקות ופעוטות – חנות הצעצועים MOM & ME מספקת משחקים איכותיים של החברות המובילות בארץ ובעולם. במגוון הצעצועים והמשחקים הרחב שקיים באתר תוכלו למצוא צעצועי ומשחקי התפתחות לתינוקות ופעוטות, איכותיים ביותר ובמחירים האטרקטיביים ביותר. אנו מספקים משלוח מהיר עד הבית, החזר כספי תוך 30 יום ושירות לקוחות טלפוני שיעניק לכם חוויית קנייה אישית. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה דרך ה Whatsapp באתר או בטלפון: 052-2342135.

שלח נשמח לעדכן אותך שהמוצר יחזור למלאי, אנא הכניסי כתובת מייל תקינה כדי לקבל עדכון שהמוצר חוזר למלאי
סל הקניות0
הסל עדיין רק! בואי נוסיף כמה דברים מעניינים לסל
המשך בקניה
0